O här sitter jag!!

Jag har varit o hämtat internet till min älskade iPad som jag fick av mamma o pappa som kom från USA igår. Julia somnade lite över 7 o jag har suttit här vid den sen dess!! Det e verkligen illa haha... Måste gå ut med min kära Hugo oxå men än har han inte klagat så det är nog ingen panik ;)

Jag sitter här i min soffa o snart är det big brother o då måste jag juh tyvärr lägga ner denna för några minuter för det kan man bara inte missa!! Mycket underhållande haha..

Jag min iPad sitter o myser med en flaska vatten och en hög med näsduka, för fy vad jag e förkyld och det e så synd om mig!! Faktiskt :p

Detta va förresten inte min första blogg.. Inte min andra eller tredje iheller, ingen amning om hur många jag faktiskt har haft men nu tyckte mamma att jag skulle börja skriva igen o då vill jag börja om på en ny kula med en ny blogg adress :) får se hur länge jag orkar o inte glömmer bort denna oxå! Påminn mig e ni snälla :p
Postat av: Malle

äntligen............... så man kan se vad som händer......

2011-03-24 @ 09:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: