Jag har inte glömt..

Då va det redan torsdag kväll.. Veckorna går så snabbt, man hinner inte med.

Jag har börjat vända på dygnet o det e verkligen inte bra. Snart ska jag börja jobba igen. Om jag blir bra i axeln snart fär jag tycker bara att det böjt värre o värre :(

Och idag ringde även fröken från dagis o sa att Julia hade ögoninflamation så jag fick hämta hem henne. Det e absolut inte kul nånstanns :(

imorgon flyttar min lillebror hemifrån så vi ska åka till hans nya lägenhet o hjälpa honom att sätta upp saker o hålla dom sälllskap när dom flyttar o har sig :)


Nä nu ska jag slappa i soffan lite o sen ta en dusch. Julia har precis somnat, väldigt sent! Men hon va helt slut o sov middag mellan 12:20 - 15:20 o det e väldigt länge så det e inte så konstigt.. Får vända tillrätta detta sen :p

Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: