En ny vecka..

Godkväll mina kära vänner.
Jag sitter i soffan med ipaden i knäet och halv 8 hos mig på tvn.

Idag har jag varit hos läkaren igen och blivit sjukskriven en vecka till. Har fortf ont i axeln o jag måste vila den får att den ska bli bättre men det e verkligen jätte svårt.. Kvittar vad o hur man gör så kan man inte undvika alla lyft oså. Sedan hämtade jag min lilla prinsessa på dagis, som jag saknat henne när hon varit hos sin pappa ihelgen. När vi kom hem sprang hon rakt in till rutschkanan o åkte om o om igen. :) najs köp ;)

Vet inte vad jag ska göra hela veckan för att underhålla mig. Sjukt tråkigt att bara gå hemma oxå. Vi kan juh hoppas på bra väder så kan man juh alltid va ute o röra på fettet lite.

Det verkar inte va något på tvn ikväll iheller. Jag får väl sätta på en film o mysa för mig själv. Hugo kanske hoppar upp o soffan o går mig sällskap. Ibland e det tur att man har honom så mn inte känner sig så ensam :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: