en massa snusk!

Hej bloggen o alla andra som läser. Saknade ni mig igår? :)
Förlåt men jag hade verkligen fullt upp från att jag vaknade 7:20 tills jag gick o lade mig inatt någongång :p

Mattias va ledig igår för att han skulle på MC husets utförsäljning så vi åkte hemifrån lite i 9o. Handlade subway o lite så o sen handlade han stövlar o ryggskydd. ni vet moppepojkar. nä men uch i dont like motercyklar, jag blir så nervös!

men iaf.. efter det åkte vi till det ny öppnade barnens hus i burlöv där jag köpte lite saker till julia. favoriten va juh helt klart rutschkanan, men det visste jag juh redan :) Sedan åkte vi till netonnet för att köpa ett tagentbort o mus till mig. dessutom köpte jag min en kamera, äntligen! blir juh så dåliga bilder med iphonen o jag vill juh gärna framkalla bilder på julia så det kan jag juh göra nu :)

efteråt blev det en pastalunch o massa mys o bus med Julia o Mattias åkte iväg o körde motercykel.. Jag lämnade Julia till Thommy o sedan gjorde jag mig iorning. lite över 7 va Jag o Vicky hos Lina i Trelleborg där det samlats en massa härliga tjejer för lite sexleksaker o dildoparty.. :)
O iom att jag går på medicinen så blev det bara lite vin ( o snappsar ) för min del. Ringde läkemedelsverket o frågade o hon sa att det inte fanns någon varning för att blanda men att man kunde få ont i magen av det.. men det fick inte jag så det va juh skönt :)

här kommer nån bild..

Riktigt roligt mamma!! :D



Jag & min älskade vän Vicky!





Gottebord!



Underbart väder idag. Undra Vad dagen njuder på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: