en hel påse..

vem kunde tro att jag skulle skriva ännu ett inlägg? va kul med ny blogg :p

dagen har bestått av städning o sen läkaren o hämtning på dagis sen gick vi bara hem o åt lite mellanmål o gick ut igen, det blev lekplatsen, Julia älskar det.



Efter lekplatsen hann vi bara va hemma ca 30 minuter innan vi skulle åka o handla o då passade jag på o packa upp kläder Julia fick av mamma o pappa från USA resan.. det va inte lite kläder direkt :p



Min lilla tjej är ett bortskämt märkes freak :p

o här e hon med sin favorit flaska som hon oxå fick :)



Kom hem o packade in alla varor sedan hoppade julia i badet o min kära vän Vicky kom hit o hon gick för en liten stund sedan så det blev en hel del snack. längesedan o det behövdes verkligen!! Julia sover o jag myser med BB :) snart blir det sängen, är så galet trött! o värktabletterna har inte hjälp, inte än iallafall :(

godnatt o sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: