Det kommer bra saker oxå..

Godkväll i stugan. Här sitter jag som vanligt med min iPad haha.. Sitter o väntar på att klockan ska bli tio så jag kan kolla på BB. Julia somnade vid halv 8. Jag har kollat på Sveriges mästerkock o ätit jordgubbar som jag doppat i lite grädde, Mums säger jag verkligen!!! :) jordgubbar o all annan frukt är det bästa som kommer med värmen. Jag älskar frukt!



Idag har vi inte gjort så mycket. Jag va sjukt trött så jag sov nästan hela tiden Julia va på dagis idag o sedan har vi bara gått en promenad o sen varit hemma o myst o busat, rätt skönt det med ibland :)

Än sålänge har medicinen inte hjälp, har så sjukt ont idag. :(

Nu blir det inte mer ikväll. Hoppas på mer vårväder imorgon!! :) sov gott sen, puss
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka in i bloggvärlden! Långt ifrån den fejkade världen i sthlm. ;) haha. Här nere rockar vi! :D

2011-03-23 @ 22:10:56
URL: http://www.sandramalmstrom.blogspot.com
Postat av: therese, kusin

har du blivit sjukskriven?

inte skoj att ha så ont-hoppas det snart blir bättre

2011-03-23 @ 22:12:36
Postat av: jenny

Ser extremt gott ut :) hoppas du blir bättre i axlen snart.

2011-03-23 @ 22:45:28
URL: http://loonychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: