stora glapp

Inläggen blir inte så täta direkt. men sen är det lite ert fel för ingen kommenterar så det e inte så kul :p


Idag har varit en bra dag. lite iaf. Har varit en heldag med min älskade vän Vicky o Julia oxå såklart. Vi packade ihop oss o åkte till Folkets park. lekte med julia på lekplatsen tills hon skulle vila middag så la vi oss på en stor filt o solade o bara mös. iaf den lilla stunden hon sov :p sedan lekte vi lite till innan vi åkte hem. Nu har vi suttit på min uteplats o snackat skit o haft det bra :) Julia va sjukt trött så hon va lite kinkig sista stunden men sover sedan ett tag tillbaka.

Jag ska ta en dusch o lägga mig snart tänkte jag. jobb tidigt imorgon.
Skulle bara lägga in bilder från karmeran som jag tog med mig ut idag :) så jag bjuder på några bilder. snällt va?








Julia fick även badat en liten snabbis i den nya poolen :) Hon va så skitig efter all lek i sandlådan idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: