Sköna måndag.

det är inte alltid man skriver det.. men idag har det verkligen varit riktigt bra.

Förlåt för att jag inte uppdaterat på länge..

Det har väl inte hänt så mkt så speciellt därför har jag inte haft något o skriva om. Just nu händer det mest personliga saker som jag inte vill ta upp här.

I helgen har Julia varit hos sin pappa. Först hade jag riktig ångest för att jag ville va med henne. o mkt för att jag trodde att jag skulle sitta ensam hela helgen men helgen gick fort ändå o idag har min sessa kommit hem igen :)

I fredags va vi i Ystad på bilträff. riktigt mkt folk o fina bilar. det va jätte trevligt, men blåsigt!

I lördags va det kalas för min bror o sedan fest som slutade med utgång. mkt kul :) Söndagen slutade dock med att jag va sängliggandes hela dagen o kramade min fina spann :) men idag mår jag bättre o längtar redan tills nästa gång. haha

Idag har bi varit ute hela dagen. Julia har lekt på gården med grannbarnen o sedan har vi grillat o gått en promenad o lekt lite på lekplatsen. Man kan inget annat än att älska detta vädret! 


Här kommer lite bilder :)

 

Postat av: malle

så snygg du va kusin vitamin....

2011-04-12 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: