is killing me..

Godkväll mina kära vänner. Hoppas att ni alla mår bra. Inte för bakis oså? ;)

Själv sitter man med en grov söndagsångest. Varför? jo för att imorgon ska jag tillbaka till jobb.. har man varit hemma i 5 veckor o kunnat va upp sent på natten o sova på morgonen så e de inget kul :p det värsta e den jobbiga helgen som kommer.. pii.. Men samtidigt det e sjukt tråkigt o bara gå hemma. o rik ja det blir jag ju verkligen inte. Så vi får stå ut helt enkelt :)


Helgen? I fredags kom Vicky hit o vi hade lite myskväll / tycka synd om oss kväll med tvn och chips o lite choklad. toppen bra o få spy av sig o samtidigt säga nånting viktigt tillbaka. allt på samma kväll :p Tack gumman <3

Lördagens väder sög kraftigt o det gör humöret oxå då.. Ingenting hände förutom att jag tog mina två älsklingar på en lång promenad runt bunkflo o besökte nån olika lekplatser innan Julia vilade middag. Efter powernappen ( som blev 3 timmar ) tod vi bussen till ekohallen, köpte lite godis o tittade innan vi tog bussen till limhamn o handlade lite till kvällens middag o lite annat o sedan tog vi bussen hem igen.. vi tillbringade nog mest tid på bussar, i neeeeeed körkort! men vi hade iaf super mysigt o Julia va på så sjukt bra humör o jag älskar den lilla underbara söta saken så jag kan spricka ! o dessutom blev hon 1,5 den dagen så hon fick sin egen lilla lördagsgodispåse o så glad hon va :)

Nu ska jag ta en dusch innan bigbrother börjar och jag ska tröstäta lite godis.. Jag e så sjukt nervös för hur mycke jag gått upp dessa veckorna jag varit hemma ska bli spännande o se när jag ställer mig på vågen på jobb imorgon. håll tummarna att det inte e allt för mkt :p


Ha en fortsatt bra söndagskväll.. Puss&Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: