Godkväll i stugorna.


Då va man tillbaka på jobb igen efter 4 veckors sjukskrivning. Störigt att solen ska steka så sjukt mkt nu bara för det :p men så e det ju.. Varit super fint väder måndag o idag bara för att jag jobbat kväll men imorgon ska det bli mulet! o gissa varför? jo för att jag e ledig såklart! sug!

Det går verkligen inte bra med min axel dock. gör riktigt ont o det har börjat komma tillbaka mest på kvällen när man ska sova o man kan inte ligga på nått sätt med armen utan att det gör sjukt ont. Ska ringa läkaren imorgon o se vad hon säger. Har ändå försökt jobba i två dagar nu men det fungerar juh inte..

Ja o ledsen blev jag igår när jag stälde mig på vågen. 1½ kilo har jag gått upp. fyfan vilken ångest det e så igår gömde jag all choklad o tog lite frukt istället men fy va det e svårt o stå emot. får se hur länge jag klarar det :p

Har lite beslutsångest för min 25 års fest. Vill juh ha den med släkt o vänner för att det kommer bli riktigt kul men uch så dyrt det blir :( alla mina sparpengar som jag ville ha till ullared kommer gå åt o det e icke så kul.. så vi får se jag kan inte bestämma mig..

Snart e min arbetsdag slut o jag ska åka hem till lille hugo. det blir en mysig kvällpromenad innan BB kl tio.. :)
Imorgon ska jag hämta Julia på dagis o sedan ska vi förhoppningsvis träffa Camilla & Tino :)
Ha en fortsatt trevlig kväll. puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: