Fredag i byn

Godkväll i stugan.

I morse när jag vaknade o tittade ut blev jag riktigt besviken på vädret, det skulle va sol och varmt men istället va det grått o blött o såg inte alls kul ut. Jag o Julia hade en mysmorgon. Lekte o tittade på Disney channel där dom visade skönheten o odjuret. Detva inte igår man såg den.o grymt bra e den oxå :)
När Julia sov middag tittade jag på big brother abvsnittet från igår och efter det slumrade jag oxå till på soffan, finns det något bättre än att sova? :p men när man sedan vaknade upp gjorde man det med ett riktigt leende på läpparna när man såg hur solen strålade ute. Tog på Julia o gick ut direkt o så varmt o härligt det va :) mamma o pappa kom o hämtade oss o vi åkte till Vellinge där vi spenderat kvällen o Julia sover nu efter en kvällspromenad o sedan massa plask i badkaret. Vi "tittar" på körslaget o myser, lite trötta e vi allihop o går nog o lägger oss snart :p vilken lördag alltså. Hehe

Det va allt för ikväll folks.. Ha de bra, puss o kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: