Det sjunker..

I måndags va det underbart väder o humöret blir automatiskt på topp då. Igår o idag har det verkligen sugigt stort o då gör humöret o orken det oxå!! Men enligt prognoserna ska det bli bättre ihelgen o nästa vecka..

O nu är det inte långt kvar tills jag ska jobba igen, på måndag. Har dock märkt sedan medicinen tog slut i lördags att jag har fått tillbaka smärtan igen och det e verkligen intr bra. Men jag ska iallafall gå till jobb o känna efter hur det känns iallafall.. Håll tummarna!!

Idag har Julia varit hemma då vi skulle till BVC för 1,5 års kontroll + vaccination. Hon har verkligen växt min lilla tjej :) o duktig va hon när hon fick sprutan. Inte ens jag klarade av att se sticket :p


Jag är förvirrad.. Jag vet inte vad jag vill, and it sucks!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: